Friday, September 18, 2009

Somebody just don't get it

Aren't you tired of making people's life miserable?

Dropping messages out of the blue. Is this what you called that you have move on? Ridiculous. Why can't you settle everything at one go? Not only the first time but umpthteens of times you pull me back. Each time I moved on, you make yourself appear in me. Why?! And you got the guts to say that I can't move on. Oh,come on! JANGAN ANGKUH. Siapa yang tidak boleh lanjutkan perjalanan hidup sekarang?? You or me?? Siapa yang masih tersangkut dengan kenangan silam??

Cukup bagi aku dirikan kebenaran tentang kau selama ini walaupun ader perkara yang tidak benar. Never in my life talk bad about you nor bentangkan gejala yang boleh menjatuhkan maruah kau kat diorg. What others say about you is true. Lelaki keparat dan dayus macam kau memang tak layak jadi teman aku. Kau tak tahu menilai antara permata dengan kaca.

Setelah aper yang aku buat untuk kau,ini aku terima dari kau? Lagi-lagi dalam bulan rejab dan ramadan.
Allah maha adil.
Kau akan terima balasan yang lebih berat dari aper yang kau sudah buat kat aku.
Remember: You won't lead a smooth and good life anymore. Kau akan tetap tersangkut sedia kala walaupun kau nafikan bahawa kau sudah lupakan.

What goes around comes around.